Μουσική ακούω , ζωή καταλαβαίνω
Κυριακή 22 Ιουλίου 2012
το 10 το καλό !
Αν και πάντα διασκέδαζα με τους αριθμολογους , με εκείνους τους παράξενους τύπους που προσπαθούν να βρούνε μια λύση μέσα από τα νούμερα και έχουν μια απάντηση σε κάθε τι γίνεται με έναν αριθμό , αν και πάντα τους έβρισκα από διασκεδαστικούς εώς απίστευτα γραφικούς , μερικές φορές η ζωή σε διαψεύδει !
track 10 λοιπόν track 10 στο δισκάκι που λιώνει στο αυτοκίνητο !
το είχε ξαναπροσπαθήσει ο κοντός και είχε κάνει τρομερή αρχή στα Παραμύθια βάζοντας για 10ο κομμάτι το με πνίγεις ,
καλά τα είχε πάει και στο «της μέρας και στης νύχτας» με ένα κομμάτι που έμελε να γίνει το πρώτο χιλιοπαιγμένο στα FM , τα μεταξωτά της κανά ,
η ιστορία συνεχίστηκε στον Κύκλο με το Δώρο του κόσμου , ένα τραγούδι για ότι ποιο όμορφο μπορεί να συμβεί σε έναν άνθρωπο… στον Λαβύρινθο που μας στιγμάτισε όλους το «είναι σκοτάδι « απλά υπήρχε για να σπάει αυτήν την γλυκιά καταχνιά του δίσκου !
κύλησαν τα χρόνια και φτάσαμε στις 13,000 μέρες , λαϊκότροπος δίσκος , ποιο εξωστρεφείς , αφιερωμένους στους έρωτας , στους έρωτες που μας μιλάνε στο αυτί , σε όσα ζήσαμε σε όλα όσα ονειρευτήκαμε σε όσα ξεχάσαμε και σε όσα μας κρατάνε ζωντανούς , το μεγαλύτερο κομμάτι είναι σε δικούς του στίχους , όπως σε δικούς του στίχους είναι και το 10, Συνήθεια δίχτυ !
Ήρθε χαρά στον ύπνο πως έκλεισα έναν κύκλο
αυτόν που με βασάνιζε σα φυλακή στον ξύπνιο
Βρήκα αετό στο δρόμο μου και φίδι βιαστικό
ξέχασα την καρδιά μου κι έχασα την κυρά μου
Αγάπη που με μπέρδεψες σε μια συνήθεια - δίχτυ
κρατάω την κλωστή κι αρχίζω απ' την αρχή
Κι αν έχασα το δρόμο μου σαν ξέμπαρκο καράβι
φυσάει αέρας στα πανιά φεύγει κι αυτό το βράδυ
Όνειρο ήταν μάτια μου μα μού 'μεινε ο καημός
Ταξίδι μου στον ίσκιο δρόμο να κάνεις ίσιο.
Αφιερωμένο λοιπόν σε όλους όσους η μόνη χαρά έρχεται στον ύπνο , σε όσους έχασαν την κυρά τους , σε όσου θα ήθελαν να κρατάνε την κλωστή και να ξεκινήσουν από την αρχή , σε όσους μετράνε τα βράδια που φεύγουν με δυσκολία ….. αφιερωμένο …
Για μένα απλά θα κρατήσω το Όνειρο ήταν μάτια μου μα μού 'μεινε ο καημός
Και θα ευχαριστήσω ακόμα μία φορά την ζωή που με αξίωσε να ακούσω ζωντανά όσα ήθελα πάντα !
Και για όσους δεν με πιστεύεται έχω και αποδείξεις !
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου
<< Home