Μουσική ακούω , ζωή καταλαβαίνω

Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2008

Μιλώ για σένα

Τις τελευταίες μέρες νιώθω πως όλο το συμπάν συνωμοτεί υπέρ μου….. έχω καιρό να νιώσω τόσο όμορφα με όλα αυτά που αλλάζουν γύρω μου και εντός μου… μόλις σταθεροποιηθούνε όλα θα επιστρέψω σε κανονικούς ρυθμούς blogarismatos . ως τότε σας αφήνω με ένα πολύ όμορφο τραγουδάκι με μια ακόμα πιο όμορφη ερμηνεία….

Με το εξής σχόλιο «ελπίζω κάποια στιγμή να το τραγουδήσω »

posted by Etien_N at 1/06/2008 02:04:00 μ.μ.

2 Comments:

Καλή Χρονιά, με υγεία.
Σου εύχομαι κι εγώ να το τραγουδήσεις! :)

8 Ιανουαρίου 2008 στις 11:13 μ.μ.  

Υπεροχο,να εισαι καλα.

13 Μαΐου 2010 στις 3:17 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home