Μουσική ακούω , ζωή καταλαβαίνω
Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2008
Μιλώ για σένα
Τις τελευταίες μέρες νιώθω πως όλο το συμπάν συνωμοτεί υπέρ μου….. έχω καιρό να νιώσω τόσο όμορφα με όλα αυτά που αλλάζουν γύρω μου και εντός μου… μόλις σταθεροποιηθούνε όλα θα επιστρέψω σε κανονικούς ρυθμούς blogarismatos . ως τότε σας αφήνω με ένα πολύ όμορφο τραγουδάκι με μια ακόμα πιο όμορφη ερμηνεία….
Με το εξής σχόλιο «ελπίζω κάποια στιγμή να το τραγουδήσω »
2 Comments:
Καλή Χρονιά, με υγεία.
Σου εύχομαι κι εγώ να το τραγουδήσεις! :)
Υπεροχο,να εισαι καλα.
Δημοσίευση σχολίου
<< Home