Μουσική ακούω , ζωή καταλαβαίνω

Τρίτη 31 Ιουλίου 2012

Φόβος

Στην φύση του ανθρώπου, από τα ποιο δυνατά συναισθήματα….

Συναίσθημα ικανό να σε οδηγήσει από το καλύτερο ως το χειρότερο.

Ασυνείδητος μηχανισμός γραμμένος στον γενετικό μας κώδικα, μηχανισμός ισχυρός όσο κανένας άλλος , μας προστατεύει σηκώνοντας μέσα μας εκείνους τους διακόπτες σαν ασφάλειες σε ηλεκτρολογικό πίνακα , και συγκεκριμένα έναν , τον διακόπτη της επιβίωσης , διακόπτη που αμα τον σκαλίσεις τρομάζεις και εσύ ο ίδιος με το σε τι μπορεί να σε οδηγήσει να κάνεις

Αλλά δεν υπάρχει μόνο αυτός ο φόβος , αυτός άλλωστε είναι δικαιολογημένος , ο χειρότερος όλων που μας κρατάει πίσω είναι ο φόβος να προχωρήσουμε , να κάνουμε την μεγάλη αλλαγή , να γνωρίσουμε κάτι καινούργιο , να ζήσουμε πράγματα ΝΑ ΡΙΣΚΑΡΟΥΜΕ…

Παιχνίδι η ζωή και τα ζάρια στα χέρια μας , όσο όμως βρίσκουμε το κουράγιο να τα ρίξουμε και όσο έχουμε την δύναμη να αψηφήσουμε την πιθανότητα να μην μας κάτσει η ζαριά.

Παιχνίδι και όσο παίζουμε μαθαίνουμε , μέσα από τα παθήματα μας , μαθαίνουμε καλύτερα τους κανόνες και προσαρμοζόμαστε ,

Δυο παιχνίδια μας ζορίζουν , είναι ο θάνατος και η αγάπη , το ένα δεν το κουμαντάρουμε και οσο και αν μας φοβίζει είναι και αυτό κομμάτι του κύκλου , είναι και αυτός προορισμός , ώσπου να γίνουμε σκόνη αστρική …. Ίσως λοιπόν δεν μας μένει παρα ναι παίξουμε με την αγάπη , με τους έρωτες , με τα πάθη μας , ίσως αυτό να είναι το ποιο ωραίο ξόδεμα ,ξόδεμα που σίγουρα είναι λιγότερο οδυνηρό από το ξόδεμα της ρουτίνας ……

Και όλα αυτά τα είπε ο ποιητής πανέμορφα !

Μες στο νόημα πάντα θα 'ναι
όποιος πάθει κι όμως μάθει
οι φοβέρες δε φτουράνε
και ο χάρος κάνει λάθη

Άιντε μη φοβάσαι που φοβάσαι
φίλος με τον πόνο να' σαι
πάντα έχει η ζωή
κάτι πιο βαθύ να πει
και ο φόβος και ο πόνος
είναι δυο σοφοί

Όλα είναι μια ιδέα
και τη ζεις στο φλας του κόσμου
πότε χάλια πότε ωραία
σώμα μου ψυχή και φως μου

Άιντε μη φοβάσαι που φοβάσαι
φίλος με τον πόνο να 'σαι
πάντα έχει η ζωή
κάτι πιο βαθύ να πει
και ο φόβος και ο πόνος
είναι δυο σοφοί

Δυο παιχνίδια σε ζορίζουν
είναι ο θάνατος κι η αγάπη
παίξ' τα και τα δυο κι ας χάσεις
θα βγει η ήττα σου απάτη

Άιντε μη φοβάσαι που φοβάσαι
φίλος με τον πόνο να' σαι
πάντα έχει η ζωή
κάτι πιο βαθύ να πει
και ο φόβος και ο πόνος
είναι δυο σοφοί


posted by Etien_N at 7/31/2012 03:06:00 π.μ.

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου

<< Home