Μουσική ακούω , ζωή καταλαβαίνω
Σάββατο 18 Αυγούστου 2012
Με Πνίγεις !!!
Ψάχνω στα αινίγματα σου να σε βρώ , αδυνατώ να λύσω τον γρίφο που έχεις στήσει.
Τρεις εβδομάδες σε ξέρω και ακόμα δεν σε έχω γνωρίσει, τρείς βδομάδες που έχω ζήσει ότι θα ζούσα χρόνια.
Θελεις να μην χάνομαι με την ίδια θέληση που θέλεις να χάνεσαι εσύ, φωνάζεις και θέλεις να αναλύσουμε μέχρι τα σωματίδια χίκινγκς όταν δεν σε ψάχνω, καμία όμως ανάλυση δεν ζητάς όταν σου λέω ότι μου λείπεις…..
Με θέλεις και το ξέρω , αλλά με έναν τρόπο πιεστικό , με πνίγεις , με πνίγεις !!!
Άκου φώς μου , η τυραννία είναι τέχνη υψηλή αλλά το θέατρο σου μισό… το κουράγιο μου λείψω.. πώς να σταθώ ….
Με πνίγεις !!!
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου
<< Home