Μουσική ακούω , ζωή καταλαβαίνω
Κυριακή 26 Αυγούστου 2012
Αχ , πράξη πρώτη !
Ότι σού γραψα , ότι σου δειξά ,ότι σου γνέψα
Όλα μια τεράστια ευχή , όλες μου η αλήθειες , σαν της
καρδίας μου τους χτύπους ,σαν τις αδυναμίες μου που φτάσαν στα ακροδάχτυλα μου
, τα έκαναν να λυγίζουν από το άγχος !
Όλα μου η αλήθεια μια ευχή , πάρε την μαζί σου , πάρε και τα
τραγούδια μου , δεν έχω τίποτα άλλο να σου δώσω άλλωστε ποια !
Τα τραγούδια είναι ευχή και πάρε την μαζί σου !
Αχ, στην αρχή των τραγουδιών
το αχ είναι γραμμένο.
Είναι γλυκό είναι πικρό
είναι κι ονειρεμένο.
Αχ 'συ που φεύγεις,πού τραβάς,
πού πας και ξεμακραίνεις;
Ώρες, στα ρυάκια χάνεσαι
κι ώρες, στα όρη βγαίνεις.
Αχ, τα τραγούδια είν' ευχή
και πάρε την μαζί σου.
Στ' αρώματα, στα χρώματα
στις μουσικές χαρίσου.
το αχ είναι γραμμένο.
Είναι γλυκό είναι πικρό
είναι κι ονειρεμένο.
Αχ 'συ που φεύγεις,πού τραβάς,
πού πας και ξεμακραίνεις;
Ώρες, στα ρυάκια χάνεσαι
κι ώρες, στα όρη βγαίνεις.
Αχ, τα τραγούδια είν' ευχή
και πάρε την μαζί σου.
Στ' αρώματα, στα χρώματα
στις μουσικές χαρίσου.
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου
<< Home