Μουσική ακούω , ζωή καταλαβαίνω

Κυριακή 26 Αυγούστου 2012

Αχ , πράξη πρώτη !


Ότι σού γραψα , ότι σου δειξά ,ότι σου γνέψα
Όλα μια τεράστια ευχή , όλες μου η αλήθειες , σαν της καρδίας μου τους χτύπους ,σαν τις αδυναμίες μου που φτάσαν στα ακροδάχτυλα μου , τα έκαναν να λυγίζουν από το άγχος !
Όλα μου η αλήθεια μια ευχή , πάρε την μαζί σου , πάρε και τα τραγούδια μου , δεν έχω τίποτα άλλο να σου δώσω άλλωστε ποια !
Τα τραγούδια είναι ευχή και πάρε την μαζί σου !

Αχ, στην αρχή των τραγουδιών
το αχ είναι γραμμένο.

Είναι γλυκό είναι πικρό

είναι κι ονειρεμένο.

Αχ 'συ που φεύγεις,πού τραβάς,

πού πας και ξεμακραίνεις;

Ώρες, στα ρυάκια χάνεσαι

κι ώρες, στα όρη βγαίνεις.

Αχ, τα τραγούδια είν' ευχή

και πάρε την μαζί σου.

Στ' αρώματα, στα χρώματα

στις μουσικές χαρίσου.


posted by Etien_N at 8/26/2012 04:20:00 μ.μ.

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου

<< Home