Μουσική ακούω , ζωή καταλαβαίνω

Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2012

Οι μισοί καλοί


Ότι ποιο περίπλοκο , η ανθρώπινη ψυχή , μεγάλο δώρο να μην ξέρει κανένας τι κρύβει !
Δεν θα αντέχαμε να αντικρίσουμε είτε την καταχνιά είτε την μαυρίλα ενός ανθρώπου , δεν θα αντέχαμε να δούμε το φώς μερικών …..
                                                         
Γραμμένο λοιπόν με τρόπο εξαιρετικό , λίγες λέξεις αραδιασμένες ,τεράστιες αλήθειες , μόνο ένας τέτοιος δημιουργός θα μπορούσε να το κάνει τόσο μαέστρικα ! ο Τεράστιος Ακης Πάνου !

Μη ζητάς να βρεις καλό
μπέσα μη ζητάς
στων ανθρώπων τις καρδιές
μέσα μην κοιτάς.

Οι μισοί καλοί

σε μοναστηριού κελί
κι οι άλλοι στο τρελάδικο
από κακό κι απ'άδικο

Μη ζητάς να βρεις καλό

μη βαρυγκομάς
και τα πάθη η ζωή
τα'φτιαξε για μας



posted by Etien_N at 9/04/2012 02:13:00 μ.μ.

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου

<< Home