Μουσική ακούω , ζωή καταλαβαίνω
Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2007
Στου Χάρου τις λαβωματιές
Τι έγινε τώρα ? τόσα λεφτά ? ολόκληρο ταξίδι που δεν είναι εφικτό για τους άλλους απλούς κοινούς θνητούς ? τόση η εύνοια από τον μεγάλο εκεί πάνω ?
ΔΕΝ ΣΕ ΣΩΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ούτε τα λεφτά ούτε η πιστή .
Δεν την βγάζει λέει καθαρή ο αρχιεπίσκοπος μας .
Κι’ομως το πάλεψαν, τα οικονομικά του, του επέτρεψαν να έχει μια ελπίδα που σε κάποιον άλλον άνθρωπο (εν τω χρηστό αδελφό) δεν θα δίνονταν ποτέ . τι κι’αν ο άλλος ήταν άνθρωπος τι και αν υποτίθεται πως πρέπει σε αυτές τις καταστάσεις να είμαστε όλοι ίσιοι..
Αυτός είχε την δυνατότητα να κάνει ένα βήμα παραπάνω. Και τώρα η επιστήμη σηκώνει τα χεριά ψηλά , άντε να δούμε αν θα τον σώσει ο ύψιστος , άντε να δούμε αν τόσο κλάμα που πέφτει κάθε μέρα στα νοσοκομεία είναι δίκαιο . άντε να δούμε αν ακούει αυτός εκεί πάνω.
Υπάρχουν οικογένειες που χάνουν την Κεφαλά τους από αυτήν την επάρατη νόσο , υπάρχουν μανές που αφήνουν ορφανά στους δρόμους , υπάρχουν πλάσματα που δεν πρόλαβαν να ζήσουν, υπάρχουν τόσες ψυχές που φώναξαν και φωνάζουν “γιατί θεέ μου σε έμενα, σώσε με ” υπάρχουν τόσες χιλιάδες ψυχές που πονάνε από αυτήν την απώλεια , που το πληρώνουν το τίμημα ακόμα και για πολλά χρόνια μετά .έτσι το πλήρωσα και εγώ και ίσως να το πληρώνω ακόμα….
Ξέρω όμως και ανθρώπους που βγήκαν νικητές, που το πάλεψαν και δικαιώθηκαν, ξέρω όμως και ανθρώπους που είναι τόσο παράλογοι που μπορεί να την γλύτωσαν αλλά συνεχίζουν να το κινάγανε και να το επιδιώκουν , να θέλουν να ξαναμπούν στην διαδικασία. Ξυπνάτε από αυτό μια φορά ξεφεύγετε μην παίζετε με την μοίρα σας …..
Το παρακάτω τραγουδάκι το είχα κρατημένο για κάποιο άλλο πιο ρομαντικό κειμενάκι αλλά τώρα ένας στίχος του, μου κάθεται κουτί.
Του έρωτα τα σίδερα
φωτιά δεν τα λυγίζει
μονάχα το ψυχρό φιλί
που δυο καρδιές ραγίζει
Όλος ο κόσμος να 'ναι εδώ
και μια ψυχή να λείπει
μαύρος μου μοιάζει ο ουρανός
και σκοτεινό το σπίτι
Στου Χάρου τις λαβωματιές
βότανα δεν χωρούνε
ούτε γιατροί γιατρεύουνε
ούτ' άγιοι βοηθούνε
Κέρνα με να σε κερνώ
και μην ρωτάς τι μένει
στης μάννας γης την αγκαλιά
η αλήθεια είναι κρυμμένη
Κέρνα με να σε κερνώ
και μην ρωτάς τι μένει
στης μάνας γης την αγκαλιά
η αλήθεια είναι κρυμμένη
3 Comments:
Όλος ο κόσμος να 'ναι εδώ
και μια ψυχή να λείπει
μαύρος μου μοιάζει ο ουρανός
και σκοτεινό το σπίτι...
για τον καθένα μας κι άλλη ψυχή μετράει.
καλό βράδυ και καλώς σε ξαναβρήκα.
Μα πως τα καταφέρνει αυτήν η ψυχή να λείπει πάντα ;;; να μην είναι ποτέ εκεί όταν το βλέμμα σου χάνεται στο πλήθος ;;; όταν μέσα στους ξένους την ζητάς απεγνωσμένα ;;;
Καλώς ήρθες...
δεν θέλω να είναι εκεί όταν το βλέμμα μου χάνεται στο πλήθος...
θέλω για το βλέμμα μου να είναι το πλήθος.
θέλω...
δε βαριέσαι...
Δημοσίευση σχολίου
<< Home