Μουσική ακούω , ζωή καταλαβαίνω

Παρασκευή 31 Αυγούστου 2007

ΣΥΝΕΛΘΕ ΕΓΙΝΕΣ ΓΡΑΦΙΚΟΣ

Πρέπει κάτι να γράψω πάει καιρός που έχω να εξωτερικεύσω αυτά που τριγυρνάνε αδέσποτα μέσα μου
Έχω καιρό να γράψω κάτι ίσως γιατί δεν με πνιγεί κάτι όπως τότε που τα πάντα φαίνονταν βουνό
Και τι έγινε ρε φιλέ τα βουνά έγιναν λοφάκια και τα βλέπεις και γελάς;;;;
Όχι δεν είναι έτσι απλά όσο και αν προσπαθείς η αναισθησία και η αδιαφορία πάντα σε σκοτώνει
Δεν θέλω να ρίξω ευθύνες άλλου έχω ρίξει πολλές . κοιτάχτηκα σήμερα στον καθρέφτη και απαξίωσα το είδωλο που είδα μπροστά μου , γέλασα μαζί του , του απέδωσα για μια ακόμα φορά τα εύσημα , τα κλασικά εύσημα που αποδίδουν με μεγάλη ευκολία οι άντρες οδηγοί απέναντι στις ξανθιές συναδέλφους τους
Εκτός από εύσημα του αφιέρωσα και λίγους στίχους ίσως γραμμένους για άλλη κατάσταση αλλά όταν κλέψεις και δεις μονό ένα στίχο μπορείς να τον κολλήσεις άνετα στην περίπτωση σου
Βγάλτα περά μοναχή σου όπως κάναμε όλοι μας γαμώ το πορτοφόλι μας
Βγάλτα περά φιλαράκο μονός για ακόμα μια φορά..μια ακόμα φορά που πουλήθηκες που κληρώθηκες και πληρώθηκες με την αναισθησία ανθρώπων που αγάπησες
Βγάλτε περά μονός για μια ακόμα φορά . μην πατήσεις άλλου , όχι για τους χαζούς ψυχιατρικούς όρους «πρέπει να σταθείς μονός στα πόδια …..μπλα μπλα μπλα»
Βγάλτε περά γιατί πρέπει να αρχίζεις να συνηθίζεις την ένια της μοναξιάς
Την ξέρεις αυτήν την ένια εδώ και χρονιά , ε και λοιπόν τώρα που αποφάσισες να μοιραστείς τι κατάλαβες ;;; τώρα που ήσουν έτοιμος να σηκώσεις πάνω σου όχι μονό τις δίκες σου πληγές αλλά και κάποιου άλλου ανθρώπου ;;;; πάλι τα μούτρα σου έφαγες μαλακά!!!!
Σε αντιμετωπίζουν πια σαν μέρος της μάζας . την μάζα που τόσο μίσησες …
Ίσως να ξέρουν και κάτι παραπάνω ίσως να έκανες και εσύ τα λαθάκια σου
Μονό για ένα πράγμα μην φοβηθείς φιλαράκο όμως . για το αν ήσουν εσύ εντάξει ή όχι
Τι και αν έχεις πέσεις στα πατώματα στα μάτια της . Στα δικά σου μάτια μετράει πως είσαι και είσαι καλά . Είσαι Κύριος , τους στάθηκες όταν σε χρειάζονταν , έζησες την συναισθηματική εκμετάλλευση τους όταν είχαν να πάρουν κάτι από σένα.
Τώρα μπορούν να πετάνε και μονοί τους δεν χρειάζονται τα φτερά σου άρα κάλλιστα μπορούν να σε πετάξουν στον κάδο των αχρήστων .
Έλα μορέ μαλακά θα φτιάξεις εσύ την κοινωνία και τους άλλους;;; ποιος νομίζεις πως είσαι;;; ΣΥΝΕΛΘΕ ΕΓΙΝΕΣ ΓΡΑΦΙΚΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ


Στα ίσα και στ' ανάποδα φωνές στον ύπνο μου άκουγα.

Αυτί μου πλανημένο στον Άδη κατεβαίνω.
Κατεβαίνω σα νυφούλα που 'χασε το μάγκα της,
ωχ! ωχ! ω! το λούσο και τα φράγκα της.

Είναι σπηλιά, είν' όαση, σβησμένη τηλεόραση.
Ωχρή σαν το λεμόνι, στου Ήφαιστου τ' αμόνι
κλαίω και παρακαλάω: "Να γεννηθώ δεν πρόφτασα,
ωχ! ωχ! ω! ζωή μου δεν σε χόρτασα".

Και να' σου πλησιάζουνε ανδρείκελα που μοιάζουνε.
Περίεργα κοιτάνε μα δε με βοηθάνε.
"Βγάλ' τα πέρα μοναχή σου όπως κάναμε όλοι μας,
ωχ! ωχ! ω! γαμώ το πορτοφόλι μας".
posted by Etien_N at 8/31/2007 05:23:00 π.μ.

2 Comments:

H anaisthisia arxizei ekei pou o allos sou prosferei piesi kai niwthei malakas pou se parakalaei...gi'auto sou lew file mou..kantina kai zise xwris ekeini kai tis epivarimenes anages tis gia sunaisthimatismous!!ftera exeis polla...kai an theleis kratise ta gia sena tha sou xreiastoun!!!

3 Σεπτεμβρίου 2007 στις 2:28 π.μ.  

Και η πίεση ξεκινάει εκεί που αρχίζεις να νιώθεις πως σε παίζουν και σου προσφέρουν την αδιαφορία τους απλόχερα. Εκεί που ξεχνούν όλα όσα είναι σαν άνθρωποι και γίνονται κάτι άλλο για να σώσουν το τομάρι τους
Την έκανα ειδή αλλά πάντα θα ξέρω και θα ξέρει πως μπορούσα και να αφουγκραστώ και να καλύψω τις επιβαρημένες ανάγκες της για συναισθηματισμούς .
Ξέρω ειδή να πετώ απλά ήθελα να την συμπαρασύρω στα ουράνια και να πετάξει μαζί μου……. Είχα την δύναμη το ξέρει…..

3 Σεπτεμβρίου 2007 στις 5:12 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home