Μουσική ακούω , ζωή καταλαβαίνω

Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2007

Προς Λακεδαιμονίους

Η γενικότερα προς τρίτους !!!

Θέλω τόσα να σου πω και φοβάμαι , θέλω τόσα να σου ζητήσω και δεν τολμώ να σηκώσω το βλέμμα μου να σε κοιτάξω , θέλω τόσα να σου δώσω και δεν έχω το δικαίωμα.

Πάντα διάλεγα άλλους να εκφράζω αυτά που ένιωθα για εσένα, πάντα σε τρίτους εκμυστηρευόμουν αυτά που ένιωθα για εσένα και πάντα άκουγα να μου λένε “γιατί ρε φιλε δεν της τα λές κοιτώντας την στα μάτια, δεν υπάρχει περίπτωση αν της μιλήσεις τόσο ειλικρινά να μην σε δεχτεί πλάι της ”. Ήταν πολύ δύσκολο να σε κοιτάξω στα μάτια και να παραδεχτώ το πόσο σ΄αγαπάω. Δεν φταίω μόνο εγώ που είμαι τόσο εγωιστής, φταίνε πολλοί γύρω μου που με ανάγκασαν να μην το παραδέχομαι, σε ένα τραγούδι του Λουδοβίκου ακούγεται από την φωνή της Μαριώς “Αντρας από παλιά κοπή έχει των έρωτα ντροπή ”, δεν φταίω εγώ που είμαι τόσο σκληρός , οι καταστάσεις με έχουν κάνει. Αυτήν την φορά όμως το έκανα, ήρθα και σε κοίταξα στα μάτια, χωρίς ίχνος εγωισμού, χωρίς καμία άμυνα, χωρίς πρέπει, χωρίς να βλέπω μέλλον ανάμεσα μας. Ήρθα και σου μίλησα όπως δεν έχω κάνει ποτέ ως τώρα, πίστευα πως τα συναισθήματα μου θα ήταν αρκετά να λιώσουν τους πάγους της ψυχής σου. Δεν πειράζει εγώ θα συνεχίσω να είμαι έτσι , εγώ θα συνεχίσω να σε ευγνωμονώ για αυτό που με έκανες να είμαι.

Δεν μπορώ όμως να μην πονώ , δεν γίνεται να μην τραγουδώ την Σαλώμη...

Του φεγγαριού το ασήμι
πάνω στο καλντερίμι
απλώθηκε
κι η Άννα το αγρίμι
στου Φώτη το ταξίμι
σηκώθηκε.

Να βγει και να χορέψει
τους άντρες να μαγέψει
μεσ' τη γιορτή.
Και την καρδιά του Φώτη
θα τηνε κάψει πρώτη
σαν το χαρτί.

Αν έκλαψε η Σαλώμη
στου πάθους τη συγνώμη
θα λυτρωθεί
μα το βαρύ της στέμμα
ρουμπίνι με το αίμα
θα μπερδευτεί.

posted by Etien_N at 10/29/2007 11:35:00 π.μ.

4 Comments:

τι καταπληκτικό Post? Αν είναι δικό σου... Γράφεις υπέροχα! Χίλια μπράβο

30 Οκτωβρίου 2007 στις 7:04 π.μ.  

Έψαξα όλο σου το blog. Διαπίστωσα πως έχουμε τα ίδια γούστα! Είμαστε της ίδιας σχολής! Μου άρεσε πάρα πολύ. Δεν πιστέυω να σε πειράζει να σε βάλω link στο blog μου?

30 Οκτωβρίου 2007 στις 7:09 π.μ.  

Ο χρόνος θα δειξει. Ίσως να είναι για καλό. :)

2 Νοεμβρίου 2007 στις 2:51 π.μ.  

@melina(1)
Δεν ξέρω αν γραφώ υπέροχα και δεν είμαι ικανός να με κρίνω , το σίγουρο είναι πως αυτήν είναι για μένα μια διέξοδος να εκφράσω (έστω από εδώ) αυτά που δεν έχω τα κότσια να εκφράσω έξω στον κόσμο.

@melina(2)
Ναι είναι τιμή μου :)

@ladybug
Μπα δεν βγαίνει, δεν θα βγει ποτέ……

2 Νοεμβρίου 2007 στις 7:48 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home