Μουσική ακούω , ζωή καταλαβαίνω
Τρίτη 4 Μαρτίου 2008
Άνοιξη
Ήρθε πάλι, συνεπέστατη με το ραντεβού της ,
Όπως συνεπής είναι και ο χρόνος με τους κύκλους του
Ήρθε πάλι και σημάνει την λήξη του χειμώνα, ήρθε και με θλίβει…….
Ήρθε και διώχνει τον χειμώνα, διώχνει όλη αυτήν την γλυκιά μελαγχολία, όλη την ομορφιά του χειμώνα, θα ανθίσουν όλα, δεν θα ξεχωρίζουν σε λίγο πλέον τα μάτια μου τα αειθαλή δέντρα που τόσο λατρεύω, που αντέχουν ,που δεν λυγίζουν που δεν παραδίνονται.
Δεν θα χάνομαι πλέον στο μακρύ παλτό μου, δεν θα κάνω άλλες νυχτερινές βόλτες μέσα στο κρύο……
Άργησε μια μέρα αλλά ήρθε ( δίσεκτο το έτος )….. υπομονή άνοιξη είναι θα περάσει, και ώσπου να περάσει θα τις αφιερώσω είναι πολύ όμορφο τραγούδι.
Κόκκινο τριαντάφυλλο
Είσαι μες στην καρδιά μου
Την νύχτα γίνεσαι πληγή
Που τρώει τα σωθικά μου
Έρχεσαι πάντα πιο νωρίς
Κανείς δε σε γνωρίζει
άλλον τον κάνεις ν' αγαπά
Κι άλλον να μη γυρίζει
Και δε σου φτάνουν όλ' αυτά
Φεύγεις και δε θυμάσαι
Ωραία είσαι άνοιξη
Γιατί δεν μας λυπάσαι
Έρχεσαι λίγο κάθεσαι
Στον κήπο μας κι ανθίζεις
Το αίμα μας επότισε
Κι ανάσταση μυρίζεις
Κι όταν θα φύγεις τίποτα
Δεν θα ΄ναι όπως πρώτα
άσε για λίγο ανοιχτή
Του ουρανού την πόρτα